matorul are dreptul sa notifice compania ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
TELECOM KBROISP SRL a marit termenul in care puteti returna un produs. Acum produsele cumparate de dumneavoastra pot fi returnate in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea lor. Mai jos regasiti cateva recomandari pentru eficientizarea procesului de returnare a produselor.
Recomandari pentru returnarea unui produs
In cazul in care doresti sa returnezi un produs, iata ce poti face pentru o buna desfasurare a procesului de retur:
- Daca doresti, poti opta pentru completarea modelului de cerere de retur furnizata mai jos. Desi acest formular nu este obligatoriu, recomandam utilizarea lui, deoarece usureaza procesul identificarii comenzii dumneavoastra.Va recomandam sa nu trimiteti colete catre firma noastra fara a ne contacta in prealabil. Astfel, eliminam posibilitatea ca coletul sa ajunga la noi fara datele de contact ale clientului.Va recomandam sa introduceti in colet datele dumneavoastra de identificare sau o copie dupa factura.
- Pentru siguranta produselor la transport, va recomandam sa impachetati produsul in mod corespunzator (de exemplu, puteti trimite produsul in aceeasi cutie in care l-ati primit). Societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului.
- Cristal srl isi rezerva dreptul de a percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, care prezinta modificari fizice, ciobiri, zgarieturi, socuri, etc. Aceste taxe pot avea o valoare intre 10 şi 50% din valoarea initiala a produsului, in functie de gradul de afectare al formei initiale a produsului.
- Produsele se pot preda personal sau se pot expedia catre TELECOM KBROISP SRL din Str. Constantin Dobrescu Arges, BL. B10, Pitesti, Jud. Arges
- Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client.
- Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mult 14 zile calendaristice de cand am primit notificarea de retragere din partea clientului. Putem amana rambursarea pana la data receptionarii produselor sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia clientul a trimis produsele catre noi, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon 0765897058 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie pe adresa de mail garantie@kz.ro
După completarea formularului si trimiterea lui veti primi prin email un raspuns automat ce va contine datele dumneavoastra si un numar de caz alocat. Va rugam atasati in colet o copie a acestui email si una a facturii pe care ati primit-o odata cu produsul sau produsele.