Garantie

Viitorul planetei începe cu noi!

Bine ati venit la sistemul de service !

Urmatorul formular online va va ajuta sa trimiteti catre noi produsul defect. Acest formular se foloseste doar pentru produsele achizitionate din oferta noastra. Dupa ce colegii din service au diagnostificat produsul, se va repara/inlocui sau veti primi banii inapoi, in termen de 15 zile calendaristice de la data intrarii in service conform legii. Pentru a afla stadiul reparatiei va rugam trimiteti un e-mail catre adresa garantie@kz.ro

Cateva recomandari inaintea trimiterii produsului: 

  1. Va rugam completati formularul de mai jos pentru trimiterea produsului in service. Daca nu sunteti sigur de defectul produsului sau daca doriti ca procedura sa dureze mai putin, ne puteti contacta telefonic.
  2. Pentru a evita deteriorarea produselor pe transport este recomandat sa le impachetati adecvat, daca este posibil in ambalajul original. De asemenea, trebuie sa contina toate documentele necesare precum: factura, garantie.
  3. Dumneavoastra trebuie sa sunati la URGENT-CARGUS pentru ridicarea coletului sau puteti sa il duceti personal in sediul URGENT Produsele se trimit catre sediul nostru pe strada  Constantin Dobrescu Arges, nr.2,  oras: Pitesti, Judet: Arges cu mentiunea conform contract TELECOM KBROISP SRL din Str. Constantin Dobrescu Arges,  nr2, BL. B10, Pitesti, Jud. Arges 
  4. Costurile de transport pentru produsele aflate in garantie vor fi suportate integral de catre noi. In cazul in care nu va aflati in aria de acoperire a URGENT CARGUS, va rugam contactati unul din operatorii nostri pentru a trimite o firma de curierat sa va ridice coletul.
  5. In cazul in care doriti sa trimiteti coletul cu alta firma de curierat, este recomandat sa ne anuntati in prealabil. In acest caz costurile de transport vor fi suportate de dumneavoastra.
  6. Vanzatorul nu are obligatia acordarii garantiei in cazul in care produsele au fost manevrate sau depozitate in mod necorespunzator de catre cumparator, au fost utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost destinate, montate gresit, au suferit socuri electrice, mecanice sau termice, au fost scufundate in apa, au intrat in contact cu substante care nu sunt necesare in procesul de montare. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei iar costul transportului va fi suportat de client.
  7. Va rugam atasati in colet o hartie cu numele dumneavoastra, un numar de telefon si nr. de cerere garantie precum si alte detalii*.
  8. Pentru alte informatii, va rugam sunati la numarul de telefon 0765897058 sau trimiteti-ne un mail pe adresa garantie@kz.ro
  9. Conform legii, termenul de solutionare al garantiilor este de 15 zile calendaristice de la intrarea produsului in service.

*După completarea formularului si trimiterea lui veti primi prin email un raspuns automat ce va contine datele dumneavoastra si un numar de caz alocat. Va rugam atasati in colet o copie a acestui email si una a facturii pe care ati primit-o odata cu produsul sau produsele.

Completati formularul